onsdag 8 december 2010

Konstig dag

Idag har det varit en ganska konstig dag... Vi har haft ett jättetrevlig julbord med jobbet (se tidigare inlägg) och på vägen hem besöktes Järnhuset i Järvsö http://ww.bolist.se/tabid/2429/default.aspx som visade sig ha en jättefin julavdelning. Däremot har jag fått samtal och mail från personer inom Röda Korset som både ska sluta och stanna kvar. Känslorna har verkligen åkt berg och dalbana. Mina tankar går till alla dem som i dagarna har fått eller kommer att få besked om hur det blir med just deras tjänster. Mitt i allt håller jag nu på att färdigställer ett referat från vår väntjänsts julavslutning. Så varierande har det verkligen varit och fortsätter nog att vara i några dagar till.

1 kommentar:

  1. Tack för Pippi-länken! Vi får se hur jag ska få ihop den där uppgiften, men det löser sig säkert till sist.

    Här kommer nästa bloggtips: när du vill länka till nåt (t. ex. Järnhuset i detta inlägg) - markera själva texten och tryck sedan på den lilla ikonen (i redigeringen) som ser ut som en jordglob med en liten kedja på. Då kommer det upp en ruta där du klistrar in adressen och så blir texten olikfärgad och klickbar. Bra va?

    SvaraRadera