torsdag 27 december 2012

Underbart fotoväder med förhinder

Jag har varit lite ledsen över att jag inte har orkat vara ute och fotat i det härliga vädret som har varit under julen. Visst har det snöat mycket, men all snö har ju också skapat en helt otrolig "Bullerbykänsla" som jag gärna hade fångat på fler bilder. Men nu blev det som det blev - huvudvärk, feber, förkylning och upptäcktsfärder med kameran funkar inte så bra & jag är glad att det trots allt blev några foton alls.

I kylan var jag faktiskt väldigt glad över att jag via Buzzador hade en chans att få prova nya Dove Pure & Sensitive. Min hud i ansiktet som annars brukar vara full av kylutslag och alldeles rödflammig har klarat sig oväntat bra i december & förhoppningsvis också under januari...







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar