måndag 10 december 2012

Första hjälpen i julklappsland

Ibland tar idéerna bara slut fast man vet att alla julklappar inte är inhandlade. Vad gör man då? Ett hett tips är att besöka julklappsavdelningen hos Bluebox. Där finns massor av roliga, spännande, fräcka och annorlunda julklappar, men även såklart andra presenter.

Några av kategorierna man kan hitta är roliga prylar, inredning, kök, baby & barn, välbefinnande, accessoarer & skönhet, fritid & resa, fest samt mat & dryck. En av de stora fördelarna är också att i varje kategori finns det något för alla plånböcker, vilket inte är så vanligt som man kan tro. Många nätbutiker varierar endera i sortiment eller prisklasser, men sällan båda.

Dessutom har Bluebox ett tillvalsalternativ som i alla fall tilltalar mig i julstressen - man kan, mot ett litet tillägg - få sina beställda varor färdiginslagna vid leverans. Det passar mig väldigt bra, eftersom jag både är dålig på att göra paket, men också att jag tycker det är skönt att slippa lägga tid på det.

Gör ett besök och jag kan nästan lova att du hittar den där sista julklappen och om inte annat får du idéer till den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar