söndag 16 december 2012

Testa Doves nya produkt

Jag är ju som många redan vet en Buzzador (läs mer här), det vill säga att jag får möjlighet att testa olika produkter och tala om vad jag tycker om dem. Och det slutar inte med det, mina vänner får också testa produkterna och tala om vad ni tycker...



Nu har mitt Buzzadorpaket kommit och jag har haft chansen att testa produkten några dagar. Jag kan inte annat än att hålla med i Doves egen produktbeskrivning: Under årets kalla säsonger upplever många att deras känsliga hud blir torr, stram och irriterad.  För att hålla huden mjuk, spänstig och vacker krävs daglig vård. Den nya milda hudvårdsserien från Dove är anpassad till extra känslig hud. Att rengöra huden är nödvändigt, men det kan även göra den torr och känslig. När hudens pH-värde rubbas kan det yttersta hudlagret blir irriterat och börja spricka.

Det känns så skönt med en luktfri och allergisnäll hudkräm som faktiskt fungerar och som dessutom går att få tag i på andra ställen än i specialbutiker. Dessutom känner jag att min känsliga hud reagerar på ett väldigt positivt sätt och mår bättre än på mycket länge.

Jag vill ju att fler av er ska få chansen att testa denna nyhet och därför lottar jag ut 3 exemplar bland er som läser bloggen. Kommentera detta inlägg före 20 december - skriv varför du vill testa - och glöm inte hur jag når dig om du skulle vinna. Det enda jag vill att du gör om du vinner är att du registrerar den kod som kommer med vinsten så Buzzador vet att du har fått testa produkten. Lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar