söndag 5 augusti 2012

Semestern i några bilder

Nu är årets semester över & även om jag inte har gjort några längre resor har jag kommit på att jag har haft ganska mycket för mig ändå. Man behöver inte åka långt för att hitta små härliga utflyktsmål och egentligen är ju de människor man träffar och umgås med som hjälper till och skapar upplevelserna. Jag tänker inte räkna upp allt jag har haft för mig, men här kommer några bilder från årets semester som trots allt regn ändå blev riktigt bra.



Avholmsberget med Anna & Daniel


Ett steg närmare höstens Palestinaresa när säkerhetsutbildningen är avklarad

Besök på Gästgivars i Vallsta som är en av de gårdar som ingår i det nya världsarvet med hälsingegårdar

Leksjuk Emzer

Kanalen i Sandviken var full av näckrosor

Loppis i Bricka med Åsa

Lunch på Pomeranshuset

Åsa & Peter underhåller på Lottabodens & Röda Korsets dag

Majas trädgårdskafé i gamla Gävle var en trevlig upplevelse

Nyplockade smultron i kall mjölk är en riktig lyx


Vigsel vid Hoppströmmen mellan Anna & Daniel


Lite svamp hann det också bli
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar