måndag 3 januari 2011

Test av jätteskön hudvård

Jag är ju med i marknadsföringsföretaget Buzzador, läs mer om hur det funkar på Buzzador & om du tycker att det låter intressant så fråga mig gärna om det. I korthet fungerar det så att jag får hem varor som jag ska testa på olika sätt, dels via att prata om och visa andra det jag testar, men även via min blogg så som nu.






Denna gång ska jag testa Cliniderm som görs av ACO. Paketet med proverna kom före nyår och jag måste säga att när jag har använt produkterna i några dagar så blir jag mer och mer övertygad att detta verkligen är något som min hy mår bra av. Det första som slog mig när jag öppnade förpakningarna Ideal Balance Skin Tonic normal/dry skin och Active Protection Day Creme normal skin var den behagliga doften. På något sätt känns produkterna väldigt exklusiva bara genom doftupplevelsen. Förutom dessa två testar jag även Age Delay Serum normal/dry skin och även den känns som om den verkligen fungerar. Den här årstiden brukar jag alltid råka ut för narig hud, men jag tycker att det har minskat sedan jag började använda Cliniderm.


I produktbeskrivningen står bland annat att läsa att forskningen för att få fram de förnyade produkterna är baserad på vår nordiska livsstil och vårt nordiska klimat. Att Skin Protection System innebär att varje enskild produkt innehåller ingredienser som aktivt stärker och skyddar husen och om produkterna används tillsammans optimeras effekten.


Jag kan ju kanske inte garantera att allt detta stämmer, men jag kan lova att min hud mår väldigt mycket bättre redan efter cirka 6 dagars användning. Sugen att testa själv? Tack vare Cliniderm & Buzzador har jag möjlighet att lotta ut 4 stycken gåvoboxar. Jag återkommer inom kort med hur det går till att vinna en sådan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar