tisdag 1 maj 2012

Underbar resa...

Jag har ganska nyss kommit hem från några dagar i Skåne och där bland några gamla vänner och nya bekantskaper hittade jag verkligen lite av den nya energi som jag så väl behöver just nu... Om det var resan, våren, alla möten, värmen (både inombords & i vädret) - en kombination av allt eller nåt annat låter jag vara osagt, men härligt var det...

Det kändes verkligen inte som om det var 18 år sedan Kersti, Karin och jag sågs sist och i det ligger också något att verkligen känna tacksamhet för. Att ha förmånen att känna människor där man kan vara sig själv och få höra att någon som man första gången träffade på ett Röda Korsläger i Växjö 1985 tycker man är sig lik trots allt man har varit med om sedan dess - det är en ynnest och känns på något sätt tryggt.

Förutom ett stort tack för dessa härliga dagar har jag farit hem med ett löfte om att det absolut inte får/ska dröja 18 år tills nästa gång. Bjuder på några foton från helgen.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar