lördag 7 februari 2015

Fullplanerad helg

Vanligtvis brukar fredagarna tillbringas i soffan med lite mys och slötid. Är rätt manglad efter en arbetsvecka! Men igår satte jag mig på ett tåg till Arlanda istället!  Efter en natt på hotell blev det en för mig tidig morgon - väckaren ringde vid halv sex. 


Sen var det till att checka in till första morgonplanet till Göteborg och i starten möttes jag av en magisk soluppgång som fick mig att vakna rejält.


I Göteborg var det nästan lite vårlikt utan snö och med strålande sol. Humöret blev ännu bättre av att den första person jag mötte önskade mig en trevlig dag med ett leende.



Efter ett mycket givande och konstruktivt emblemmöte på Röda Korskontoret i Göteborg har jag nu landat hemma hos Anna och Daniel för en trevlig kväll. 

I morgon flyger jag hemåt igen, men först efter en hotellfrukost tillsammans med kusin Annika. 

Jag gillar ju Göteborg mycket, men den här gången vill jag att tiden ska fort så jag får komma hem igen. Jag har ju något som drar därhemma nu.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar