onsdag 12 oktober 2011

Nya läckra produkter hos Smartphoto

ExtraFilm har alltid - bland annat på grund av sin kvalité och återgivning av färger - varit ett av mina förstahandsval när jag framkallar bilder - både digitala och tidigare vanliga. För ett tag sedan bytte dock företaget namn till företaget namn till smartphoto. Jag blev glad när jag insåg att detta namnbyte inte innebar något mer än just ett sådant. Fortfarande kan man som vanligt via deras fotobutik på nätet beställa allt ifrån canvastavlor, till fotoböcker, vanliga fotokopior och mycket mer, http://www.smartphoto.se/

Nu har fotopresentdelen utökats med tre nya och spännande produkter. Dessa är: Espressoset – Set med 2 espressokoppar och matchande fat, Fotoställ – 12 olika foton i ett ställ med spiralrygg och Underlägg – Set med 6 olika underlägg till glas.

Tidigare idag hämtade jag ut och öppnade mitt paket med underläggen och jag blev väldigt nöjd med kvalitén. Färgerna var helt underbara och jag kan verkligen se att dessa underlägg kommer att bli så kallade conversation pieces i mitt hem på vilken fest som helst.



För det första pockar de starka färgerna på uppmärksamhet och sen är det också så att det går att prata om när och var fotona är tagna. Jag har med flit spillt på underläggen och trots att det var kladdig saft ser de lika nya ut som innan. Den korkbelagda baksidan gör också att underläggen ligger stilla under glaset, vilket är ytterligare en fördel. De vackra färgerna gör att dessa underlägg även passar bra som present, julklapp eller varför inte gå bort present istället för den vanliga vinflaskan.

Jag är jättenöjd med underläggen och de känns nästan mer som ett konstverk än en användbar produkt och som när det gäller alla produkter hos smartphoto är det enkelt att ladda in önskat foto och skapa den produkt man väljer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar