tisdag 2 augusti 2011

Oj, jösses!

Tja vad ska man säga? När jag försöker summera gårdagens födelsedag är det svårt att hitta de rätta orden. Det var överväldigande att så många ville fira mig, inte bara på plats utan även i mail, via telefon och på facebook. Bli en aning sentimental när jag tänker på det! Men det var en trevlig dag och det mesta gick smidigt... Tänka sig att även det svenska sommarvädret visade sig från sin bästa sida.

Jag är väldigt glad att vi kunde vara i Järvsö, för det hade blivit olidligt hett i lägenheten som förmodligen heller inte hade rymt alla besökare på ett bra sätt... Hade trott att jag skulle hinna med och knäppa en massa bilder, men riktigt så blev det inte. Det var nog med att försöka prata med de som kom. Tur att både mamma och pappa hade sina kameror framme också.

Fast jag hann med att föreviga lite av dukningen och alla tårtor innan gästerna dök upp och det är ju också kul att ha kvar. Jag fick många härliga presenter och i mina fönster är det numera betydligt mer färgglatt än innan igår.

Men när alla hade vänt hemåt insåg jag hur spänd jag har varit inför vad som komma skulle för då kom tröttheten. Idag har jag - tror jag - uppfunnit ett nytt ord om det nu inte finns redan borde det verkligen göra det, för "födelsedagsbakfylla" känns det verkligen som om jag har idag... Trött så det räcker och hoppas på att vara piggare i morgon.

Tack alla ni som på olika sätt förgyllde min dag :-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar