torsdag 9 april 2015

Vilken påsk det blev....



Visserligen var det några dagar sedan årets påsk tog slut, men jag kan inte låta bli att tänka tillbaka på allt vi hann med. Jag hade i förhand tänkt mig en lugn helg, men så fel jag hade. Och det blev ju bra! Vi inledde påsken hemma med champagne och jordgubbar på skärtorsdagen.



På långfredagen ägnade jag tid åt mig själv för något jag så länge hade velat göra och efteråt kändes det väldigt bra.

Påskafton sedan ägnades åt familj och vänner. Lunch åt vi i Järvsö och det var mysigt att vara med på lilla Claras första påsk. 


Vi kom hem till ett hus fullt av musiker. Det började med rep av Han & Hans vänner, via besök på lokala pizzerian till avslutning med Av längtan till dig med Åsa, Peter, Johnny och Kaj. 

Resten av påskhelgen ägnades åt lite flyttpackning till Johnnys mamma och en utflykt till Nor för att träffa fyra ursöta små busfrön (gråhundsvalpar), en sväng på världsarvscentret på Stene, fika på Condis och fest med vackra hemägg. Årets första nyckelpiga hade också letat sig fram.

Att få möjligheten att skapa egna påsktraditioner tillsammans med Johnny känns väldigt bra och jag trivs med varje ögonblick vi har tillsammans.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar