onsdag 26 november 2014

Kreativ på nytt sätt

Jag trivs verkligen bäst om jag får försöka vara lite kreativ. Nu har jag ju ett jobb som lite då och då ger mig chansen till det, men då är det mest hjärnans kreativitet och inte så mycket handens som går chansen. I går kväll fick också händerna sitt! Kattis och jag var med på en kransbindarkurs och det var riktigt kul! Min krans och även dörrkroken blev riktigt bra för att vara mitt första försök. 



Dock var det aningens tålamodsprövande då det var pilligt och tog en hel del tid. Därför är jag nog innerst inne lite stolt över att jag lyckades med två så pass fina saker.

Lite mer bilder från vår njutningskväll kommer här och hade jag inte varit så allergisk mot hyacinter hade det nog blivit en julgruppskurs i december också, men tråkigt nog funkar det ju inte...







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar